Kısa dönem yakın savunma eğitimi

Gündelik hayatın yoruculuğundan ve stresten kurtulup,spor yaparak,kendinizi savunmayı öğrenerek formda ve dinç kalabilirsiniz.

İş hayatınız,sosyal hayatınız uzun süre spor yapmanıza izin vermiyorsa,bire bir eğitim yada ufak gruplarda ders alarak kısa sürede kendinizi savunmayı öğrenmek istiyorsanız Yakın Savunma Eğitim Programı tam size göre..

Eğitim programımız 3 aydır.3 ayın sonunda sınav yapılarak eğitim programında başarı düzeyinizi ölçeriz ve eğer sınavı kazanırsanız sertifikanızı alabilirsiniz..

Dersler bire bir yada 2 -3 kişilik ufak gruplar halinde yapılacaktır.Amacımız forma girmek,eğlenmek ve kendimizi bir saldırı sırasında mükemmel biçimde savunmak..

Eğitim müfredatımızda tek bir branş gösterilmeyecektir .
Eğitim sırasında temel yumruk vuruşları - Kombinasyonlar
Tutma ve fırlatma teknikleri
Acil durum teknikleri
Sopa-bıçak ve silah alma teknikleri
Strateji çalışmaları
Uygulama çalışmaları
Stres ve korku ile mücadele

Ders saatlerini beraber belirleyeceğiz.

Salonumuzda profesyonel eğitim malzemelerimiz bulunmaktadır.Derslere katılmak için ihtiyacınız olan malzemeler ; spor kıyafetleriniz,boks eldiveni ve bandaj.

Dojo da görüşmek dileğiyle

Özgür Baş
Email : oozgurbas@hotmail.com




Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANTRENMANLAR