Savunma Sanatları Özgeçmişim




                                                            



1983 yılında Ankara'da doğdum.Dövüş sporlarına 1992 yılında  Osman Tataoğlu ile Rize ilinde Taekwonda yaparak başladım.

1996 yılında kısa bir Karete geçmişim oldu.
1997 yılında Ewto (European Wing Tsun Organisation)altında Wing Chun çalışmalarıma başladım ve aktif olarak 15 yıl boyunca devam ettim.

1997 - 2001 Ewto - Turan Ataseven
2001 - 2009 Ebmas - Emin Boztepe
2009 - 2011 Boehlig Self Defance - Thommy Boehlig

Wing Chun bransında 2.derece eğitmen seviyesindeyim.

2009 -2010 yıllarında Mars Academy de Anatomi- Fizyoloji-Spor Eğimenliği ve Fitness alanında eğitim aldım.

2005-2017 Muay Thai
2007 -Tayland - Bangkok -Jitti Gym  / Jitti Damriram ve Rajasak Sor Vorapin nezartinde Muay Thai eğitimi aldım.
2010 - Hollanda - Amsterdam Mikes Gym / Mike Passenier nezeratinde Kickboxing, Muay Thai eğitimi aldım.

2005 yılından itibaren aktif olarak Muay Thai - Kickboxing çalışmaktayım ,

2013 - Tayland - Phuket / Tiger Muay Thai MMA eğitim kampı
2014 - Tayland - Phuket / Tiger Muay Thai MMA eğitim Kampı

2016 - Brezilya -Rio de Janeirio / Fight Zone BJJ - MMA
2008 - 2013 Brazilian Jiu Jitsu - Mor Kuşak (Bernardo Mackenzie 2.degree blackbelt)

2018 - USA / Miami 5th st Boxing Gym (Muhammed Ali Boxing school )


SporMed Söğütözü - Mars Athletic Clup - Ankyra Spor Merkezi - Tivolino - Coliseum Savunma Sanatları Merkezlerinde eğitmenlik yaptım.

Spor yapmak ,eğlenmek ve kendini savunmayı öğrenmek isteyen herkesi derslerime bekliyorum...

Özgür Baş


Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bu blogdaki popüler yayınlar